otrdiena, 2010. gada 23. februāris

Baltais draņķis

Šodien no rīta piecēlos ar īsti nelāgu veselības stāvokli, baigais klepus. Jāsāk pumpēt tējas iekšā, darbā šim pasākumam vel ir paredzēts klāt balzāms.
Jau redzot pa logu kas notiek laukā, man bija lieliska priekšnojauta, ka kolēģis kurš man brauks pakaļ nostrigs, tā arī notika un Es dabūju 15 minūtes laukā pasalt un beigās tāpat aizbraukt ar mikroautobusu, kā rezultātā 20minūtes nokavēju darbu.

Statistika pierāda, ka pēc tāda sniega vidēji uz 300m ir iestrigušas 2-3 mašīnas. Šodien Liepājā ir nenormāls bardaks, vispār un kad tas baltais draņķis beigs vienreiz krist no gaisa? Man tā gribas vasaru, siltumu, braukt ar riteni, āāāāāāāāāāāāa. Sniegs mani iedzen bezdarbība un es sāku pamazām jūgties, vakar aiz neko darīju sēdeju 3h bowlingā, ar visu to, ka prieks bowlinga nebija īsti mana diena 104 mazākais 170 lielākais, vidēji 120-130, maz bet citu nav ko darīt, visu laiku k-kādi stūlbi "zobi" palika un straiki īsti nekrita, vidēji spēlē 2-4.

Šodien jāpanīkst darbā un tad mājās zem segas.

Starpcitu Kondrašins atkal būvē kalendāru, tagad, meklē modeles, ja tur kādam/ai interesē tad www.calendarlive.eu
Gaidu ar nepacietību viņa gala darbu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru