trešdiena, 2010. gada 24. februāris

24.02.2010

Šī diena sākās tāda supernenormāli labā noskaņojumā un visa paskrēja nenormāli ātri un labi, laikam dēļ tā, ka nenormāli daudz izdarīju.

Vel aizvien daļa dienas aizgāja 450 mhz frekvencē darbojošos mobilo telefonu meklēšana, jo kā izrādās triatels diezgan nesamērīgas cenas piedāvā, darba vajadzībām izraku visu gūgli un vienīgais ko tirgošanā varēja atrast tādu, bija ciphone (iphone pakaļādarinājums). Nekas, rīt turpināšu meklēšanu.

Visinteresantākais šodien;

Kāds klients izstāstīja ļoti interesantu lietu, šis redz iepazinies Norvēģijā un iemīlējies meitenē tad nu tagad abiem kontrakts ir beidzies un šams atrodas Liepājā, bet viņa draudzene atrodas mājās, pilsētā Armavir (Krievija, netālu no Krasnogar), pameklējieg gūgļmapos CIK tas ir tālu, tad nu redziet viņš šodien devās ceļā pie viņas ar mašīnu... Nu viņš laikam ir samīlējies nereāli, diez ko Es varētu izdarīt mīlestības dēļ?

Visneinteresantākais šodien;

Kāds klients palūdza pameklēt pie konkurentiem viņam vajadzīgu preci, Es dēļ tā, ka viņš pie manis bieži brauc to arī izdarīju, rezultātā, Es gaidīju kad atzvanīs un tas mazliet ievilkās nekā biju cerējis, saņēmu no klienta otro zvanu ko Es tik ilgi čammājos ar mazliet tādiem uzbraucieniem.. Tad nu Es pateicu, ka daru to par savu laiku, par savu naudu tikai lai viņam palīdzētu un par to saņemu tikai uzbraucienus? Telefona saruna mums beidzās ar asām vārdu apmaiņām un īstenībā Es jūtos mazliet saņēmis k-ko neparko, pēctam aiz laba gribot atradu Lietuvā to ko viņam vajadzēja. Redzēsim ko šis rīt teiks :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru