sestdiena, 2010. gada 27. februāris

Amnēzija

Kā diez būtu pazaudēt atmiņu? Vienkārši sākt visu no sākuma, iedomājies, Tu ej pa ielu un Tev nāk pretī, varbūt kāds kurš Tev nepatīk, bet viņs Tevi sveicina un Tev liekas, ka viņš ir īstais, bet Tu nezini vai vispār viņu zini. Man gribētos sākt visu no sākuma, man nevajadzētu mācīties staigāt bet iepazīt visus no jauna, laiks maina cilvēkus, bet varbūt laiks maina mani un uzskatus par cilvēkiem kā tādiem? Varbūt nekas nemainas bet Es mainos? Vai vienkārši man gribas pazust no visiem, vai lai visi pazustu no manis? Vai vispār ir iespējams divreiz iemīlēties vienā personā ? Kas diez palīdzētu?
Man laikam ir pārāk daudz jautājumu priekš sevis.

Un man ir līdz ausīm. Paldies!


p.s. šīsnedēļas atziņa, nedomā par cilvēku vienu, līdz nēsi no citiem dzirdējis otru, viss ir līdzsvarā, jādomā ir vairāk par meikapu.

2 komentāri: