trešdiena, 2010. gada 17. marts

17.03.2010

Pāris dienas jau nepīpēju un sāku pamazām, ļoti pamazām justies kā pēc saprātīgas būtnes. K-gan šodien viss pierāda par pretējo.
No rīta jau pieceļoties sajutos, ka būs diena ar kreiso kāju, dienas beigās, es, pat tā nevaru nosaukt, ka ar kreiso kāju, drīzāk uz kreisā sāna izkritu. Visu dienu visādi reiboņi un nespēšana loģiski spriest, ja man k-ko paprasīja, ne tā, kā biju pieradis tad es pakāros un blisinājos stūlbi. Šausmīgi ceru, ka rīt vismaz būs normāla diena. Šī nedēļa ir diezgan daudz izmesta.

2 komentāri:

  1. IEmāci man šito. Es, kad kārtējo reizi sāku nepīpēt, nejūtos ne pēc kā. Tad esmu tāda kā sašauta stirna. Man laikam vienkārši ir žēl nomirt veselai.

    AtbildētDzēst
  2. (Aizkadrā ķiķinoša balstiņa par šo rakstu) hihihihi Kā ir izdevies noturēties? :D

    AtbildētDzēst